3 Salut Mental ha rebut un dels premis Diario de Mallorca 2017 juntament amb Rosa Esteva (Cortana), Antonio Fontanet, Alba Torrens, Antoni Parera Fons, Càritas Mallorca i Alicia Sintes.
En la concessió d'aquest reconeixement, Diario de Mallorca destaca la unió de les entitats Gira-Sol, Estel de Llevant i Es Garrover en una aliança per "fer front als obstacles"; compartir i sumar experiència i coneixement per impulsar iniciatives innovadores d'inserció sociolaboral i donar més visibilitat al col·lectiu de persones amb un trastorn de salut mental amb projectes com 3 Glops i Obertament Balears.
El president de 3 Salut Mental i gerent de Gira-Sol, Alfons Suárez; el secretari de 3 Salut Mental i gerent d'Estel de Llevant, Guillem Febrer, i el coordinador de la Fundació Es Garrover, Miquel Bauzá, recolliren el premi de les mans de la presidenta d'Amadip Esment, Montse Fuster, en un gala on els acompanyaren professionals i directius de les entitats i una de les primere activistes d'Obertament Balears.
Més informació: