El proper divendres 8 de novembre, a les 19h a Foto Ruano, el fotògraf Xavier Sansó inaugura l’exposició “Pinzellades de llum”. Una col·lecció solidària de l’artista per a donar visibilitat a la salut mental i reforçar la feina d’Estel de Llevant a través de l'art.
La col·lecció està formada per 26 fotografies a benefici de l'entitat social. Cadascuna de les obres està cedida a la Fundació i és única, ja que només existeix una còpia per fotografia perquè la persona que l'obtingui, tingui per sempre en exclusiva aquesta peça.
Les persones interessades en les obres podeu consultar més informació a: https://www.3salutmental.com/ca/projectes/emprenedoria?service=66
Exposició de “Pinzellades de llum”
Aquesta iniciativa solidària dona el “sus” el 8 de novembre a les 19 hores amb la inauguració de l’exposició de “Pinzellades de llum” a l’àrea d’exposicions de Foto Ruano (carrer Ausiàs March, 30, Palma). Amb motiu de l'ocasió, se sortejarà una de les obres fotogràfiques entre tots els i les assistents.
L’exposició es podrà visitar fins el 12 de desembre, de dilluns a divendres (de 10-14h i 17-20h) i els dissabtes (de 10 a 13.30h).
“Pinzellades de llum” no és només el nom d'una exposició, és una nova forma de veure i entendre; una nova finestra on veure, sentir i si ve de gust, pensar... és un nou estil de fotografia on la creativitat passa per davant de la pròpia realitat; on subtils matisos deixen entreveure l’origen de cada imatge; on els colors gairebé irreals són producte de la imaginació de Sansó, recordant moltes vegades als pintors impressionistes.
Xavier Sansó
Xavier Sansó (Barcelona, 1956) forma part de la tercera generació d’una família de fotògrafs. Estudià Art a l’Escola Massana i Fotografia al CEI de Barcelona.
Polifacètic i autodidacta, ha aconseguit crear un estil personal fonamentat en la transmissió de sensacions mitjançant el llenguatge visual, on la càmera es converteix en pinzell i la llum en pigments.
Entén la fotografia no sols com un instrument informatiu, sinó com a un canal per a transmetre sensacions donant llibertat als sentits i la creativitat.
Compromès amb l’entorn i defensor de l’equilibri sostenible de la biodiversitat, dedica la seva principal activitat al paisatgisme i a la natura en el seu estat més pur.
Ha realitzat diverses exposicions, il·lustrat i editat libres i col·laborat en diferents esdeveniments: