Menú Tancar
IniciDesprés Notícies
Fundació Es Garrover Gira-Sol Estel de Llevant 3 Salut Mental

Presentació a Palma del documental "#Di_Capacitados: I si et diguessin que tu pots?

Presentació a Palma del documental "#Di_Capacitados: I si et diguessin que tu pots?

El Centre de Cultura "Sa Nostra" acollirà dimecres 20 de desembre la presentació a Palma del documental #Di_Capacitados: I si et diguessin que tu pots?, que es projectarà en aquest mateix espai dijous 28 de desembre. 

Presentació a Palma del documental "#Di_Capacitados: I si et diguessin que tu pots?

La presentació comptarà amb la presència de Sebastián Álvaro, creador del programa "Al filo de lo imposible", que ens explicarà juntament amb una de les persones protagonistes de l'expedició i amb imatges del documental, aquest projecte en què un grup de persones amb esquizofrènia van asollir el repte d'escalar el Naranjo de Bulnes, muntanya emblemàtica de l'alpinisme espanyol.

Tot aquest procés apassionant fou gravat per a la creació del documental #Di_Capacitados: I si et diguessin QUE TU POTS?, impulsat per Janssen en col·laboració amb l'associació basca AVIFES i realitzat per Javier Álvaro de Salomba Ventures. 

Accediu a través d'aquest enllaç al programa complet

Anterior Notícia anterior
Facebook Mail Link Whatsapp Siguiente
Notícia següent Següent